יום שלישי, אוגוסט 28, 2007

בחלומי

בחלומי אני עומד בחצר הבית ורואה משהו כמו טיל מתרסק בקו האופק ואנחנו יודעים שזו החללית המדוברת, ואשתי אומרת ה' ישמור. ואז אני רואה בשמים את החללית עצמה הולכת ומתקרבת לכדור הארץ ואני מניח שהטיל היה רק מיכל נתיק או משהו כזה, החללית מתקרבת אלי במהירות ואני נטוע במקומי ולא יכול לברוח, אני חושב על החשש שהיא תתרסק דווקא על הבית שלי אבל מבטל את הסבירות לכך, לבסוף היא מאטה ונוחתת בחצר המטבח, הטייסים יוצאים לאיטם,לבושים לבן, חמישה – ששה יש שם אשה שחורה ובחור חובש כיפה סרוגה קטנה. הם נכנסים הביתה, נדמה לי שהזמנתי אותם אבל אני לא בטוח. הם יושבים בסלון והילדים מפטפטים איתם בזמן שאני מוזג מיץ תפוחים לכד הפלסטיק השרוט שלנו. אני מבקש מאשתי שתכין להם משהו לאכול והיא מתחילה לאפות עוגיות קוואקר. בינתיים הבן מביא את החברים לראות אותם, ואני מקווה שזה לא יעמיד אותם במבוכה. (קליפורד,אמנזיה,12)

אין תגובות: